luni, 14 iulie 2008

undeva in Vama...



am fost noi...multi si zambareti. Si nebuni...
Drum lung care sa merite. Oameni noi si foarte vechi. Pe calea asta imi pare bine ca v-am cunoscut mai bine..+ [ceva de zis si de oameni mai "vechi"...]imi pare bine ca nu ma satur de voi restu...Ca putem sa dansam pana nu stim ce-i cu noi, si sa bem tot pana atunci, nu ma satur sa veniti la mine cu zambet "circular" si sa-mi ziceti..:D tine-ma! nu ma satur sa stau cu voi la soare si sa ma arda si sa nu vreau sa plec pt ca sunt cu voi! Si nu ma satur sa zambesc cand ascultam iar aceleasi cd-uri mai bune sau mai proaste pe acelasi drum cu aceleasi ganduri ca suntem fericiti...e usor. Mersi...

si trecand la altele...asa e ma. You are no1. No reason to try harder. Perfect! Scurt...

de vama nu zic, doare putin, zambetele au ramas....ma uit la ele numai...

p.s: am pus poza dupa cum am promis...nu=mi apartine....decat poate sentimentul ala cald pe care-l provoaca...

2 comentarii:

Coyote spunea...

Kish, chiar ma bucur ca ti-a placut. Sper sa repetam figurile, mai putin arsurile. Si poate data viitoare reusesc sa gasesc si un loc cu apa calda...

La mai mare!

Miezu` spunea...

micutule, cam imprastiate gandurile... :)

:D tine-ma!