sâmbătă, 20 octombrie 2007

unde?


Nu gasesc niciodata nimic
sunt prea multe...prea multe carti mult prea multe haine si deja renunt sa mai incep sa caut.
e necesara o ordine in dulapul/sertarele si viata mea. Sunt prea dezordonate toate.
Nu gasesc nimic.
Nu gasesc niste carti...mari...3 volume. Ar trebui ori sa fie undeva la vedere ori sa-mi sara in ochi de undeva din colturile intunecate dar nu
Si nu gasesc timp sa fac nimic
Gasesc doar timp sa fac planuri...saptamana asta o sa lucrez toate exercitiile la germana, o sa fac subiectele de anatomie, o sa ma duc sa-mi rezolv problema cu piciorul...o sa...
Unde sunt toate?

Cum gasiti timp sa rezolvati tot? Intre o speranta si un plan, intre o melodie care va place si ceva ce trebuie facut? Daca ziua mea ar face 30 de ore as gasi in inconstient o metoda de a le ocupa cu inutilitati/utilitati si sa raman fara timp de a rezolva nimic.

E usor...Mi-am luat ceas si mi-am pierdut timpul

Niciun comentariu: