miercuri, 25 iunie 2008

briza de vara


Mai copii adunati in birouri sau in camere de camin...morti de cald si cautand un pahar de apa rece o adiere rece sau cel putin...un aer conditionat ca ne-am modernizat ce naiba. Uite ca n-am mai scris de mult...iar.
Si sincer...viata mea e o invalmaseala acum. E euro...da ma uit la tot ce-apuc. mi-e dor de fotbalul nostru din timpul sezonului cu foarte multe meciuri pe zi sa am de unde alege...cu vizite la stadion saptamanal si o deplasare din cand in cand. Pana atunci...sa fie euro.
Sesiunea asta nu m-am mai vaitat...hehe. E greuuu baa!!! :)) da mai am putin si scap. Cu bine sper. Si vara-mi aduce un job nou, multa germana, o saptamana prin stadioanele din Londa si sper eu a little skydiving...

Pana una alta...vacanta placuta, serviciu usor, spor sa invatat si sa fie racoare :)

5 comentarii:

Zemby spunea...

racoare independent de energie electrica ( stiai ca in aerul conditionat salasluieste o bacterie numita Legionella care poate cauza meningita? ).;)

kishcutia spunea...

hai ca bacteria si partea medicala o inteleg....dar salasluieste??? :)))) totusi :)))

mi-am pierdut telecomanda de la AC si am inghetat....cine se mai poate lauda cu asta pe vreme ca asta? :d

Zemby spunea...

o imitam pe profa cu meningococu' pervers.... incercam sa ma incadrez in peisaj :)

kishcutia spunea...

:))

ce zici saptamana viitoare facem glume cu tipuri de tesuturi si celule? peste 2 saptamani glume cu ekg...peste 3 despre sistem nervos? :))

si apoi....cine rade la urma rade mai bine. Si eu rad ultima ca undeva in toamna o sa fac glume cu hepatite

Anonim spunea...

Dupa supitza de puiutz pe care am papat-o la bungee, ma indoiesc de latura mea adrenalinica. Drinking & driving se pune?